سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی های مورد علاقه سگ ها

ما می خواهیم در این مقاله ایران چاوچاو شما را با بازی های مورد علاقه سگ ها آشنا کنیم تا بتوانید اوقات خوبی را در کنار این دوستان پشمالو بگذرانید.

با ایران چاوچاو که به صورت تخصصی به فروش سگ پامرانین، سگ چاوچاو و … می پردازد همراه باشید.

بازی های مورد علاقه سگ ها

اسباب بازی

یک قطعه اسباب بازی که جنس انعطاف پذیر و نرم داشته باشد برای سگ خود تهیه کنید. طناب و یا بند تقریبا بلندی به آن ببندید و اجازه دهید که سگ شما آن را گاز بگیرد و شما آن را آرام آرام از دهانش دور کنید. کنترل کردن این وسیله به دست شما سبب می‌ شود که سگ فرمان پذیری بالایی پیدا کند و فک و دهانش مهار شود.

حلقه پلاستیکی

حلقه پلاستیکی، طناب نرم و یا هر اسباب بازی دیگر تهیه کنید. یک سر آن را با دست خود محکم بگیرید و یک سر دیگر را سگ با دهانش می‌ گیرد. سعی کنید با کشیدن آن به سگ متوجه کنید که کشمکش زیادی بر سر آن دارید. شاید نسبت به نژاد سگ شما موفق شوید که اسباب بازی را به چنگ آورید ولی سعی کنید شما بازنده این بازی باشید.
اجازه دهید بعد از کمی تلاش سگ موفق به گرفتن اسباب بازی شود. این بازی یک روش بسیار سرگرم کننده و جالب برای سگ است. شما به سگتان نزدیک تر شده و او را به یک چالش دعوت می‌ کنید. این بازی در فروکش کردن پرخاش سگ هم بسیار موثر است.

بازی های مورد علاقه سگ ها – بشقاب پرنده

بشقاب پرنده یا در واقع Frisbee یک وسیله بازی بسیار مناسب برای سگ است. این بازی به سگ کمک می‌ کند تا فعالیت بدنی خوبی داشته باشد و مسافت‌ های طولانی را به راحتی طی کند. این بازی علاوه بر این که یک ورزش مناسب است آموزش‌ های رفتاری بسیاری برای سگ دارد و معمولا بیشتر نژاد‌های سگ بازی با Frisbee را بسیار دوست دارند. از یک Frisbee بسیار نرم و لطیف که انعطاف پذیر است شروع کنید. آن را پرتاب کنید و اجازه دهید که سگ برای گرفتنش بپرد. در ابتدا مسافت‌ های کوتاه را انتخاب کنید و Frisbee را در سطح پایین پرتاب کنید بعد از مدتی که هیجان سگ را مشاهده کردید می‌ توانید مسافت را زیاد کنید و اجازه دهید سگ بدود.

حباب ساز

اسباب بازی حباب ساز برای سگ خود تهیه کنید. یکی از بهترین سرگرمی‌ ها برای سگ بازی حباب است. این اسباب بازی قیمت چندانی ندارد و معمولا زمان زیادی سگ را سرگرم می‌ کند. می‌ توانید از یک حباب ساز ساده بچه گانه شروع کنید. حباب درست کنید و از سگ بخواهید که آن‌ ها را بگیرد. بی شک زمان زیادی را سگ با این حباب‌ ها بازی می‌ کند و از آن لذت خواهد برد.

بازی‌های آبی

بازی‌ های آبی انجام دهید. از جمله بهترین و مفرحترین بازی‌ های سگ بازی آبی است. در استخر و یا دریا می‌ توانید این کار را انجام دهید. به خصوص آن دسته از نژاد سگ‌ ها که علاقه زیادی به آب و شنا دارند از این دسته بازی‌ ها بسیار لذت می‌ برند. می‌ توانید در حین بازی در آب یک اسباب بازی مانند توپ را هم به سگ بدهید تا در آب با آن بازی کند. اگر سگ شما شناگر خوبی نیست می‌ توانید از استخر‌ های پلاستیکی استفاده کنید. اسباب بازی یا توپ را به داخل استخر انداخته از سگ بخواهید آن را بیاورد. بسیاری از سگ‌ها آب بازی با شلنگ آب را هم خیلی دوست دارند.

بازی های مورد علاقه سگ ها – جعبه حفاری

جعبه حفاری تهیه کنید. یک روش بازی با سگ استفاده از شیوه حفاری است. همان طور که می‌ دانید بیشتر سگ‌ ها به خصوص برخی از نژاد‌ها علاقه زیادی به حفاری کردن و یا پنهان کردن یک شی در خاک یا گوشه‌ ای دنج را دارند. می‌ توانید. یک جعبه مقوایی را برای این کار در نظر بگیرید و در گوشه‌ های از خانه یا حیاط قرار دهید تا سگ هر آن چه را که دوست دارد در آن پنهان کند. این بازی برای سگ بسیار سرگرم کننده است.

خوراکی را پیدا کن!

از حس بویایی قوی سگ برای بازی کردن با او استفاده کنید. می‌ توانید یک خوراکی خوشمزه که سگ به آن بسیار علاقمند است را در گوشه‌ ای از خانه پنهان کنید و اجازه دهید که سگ با بو کشیدن آن را پیدا کند. نیازی نیست وسیله یا خوراکی را به سختی پنهان کنید می‌ توانید یک پتو یا بالشت روی آن قرار دهید و یا این که پشت یک میز یا مبل آن را پنهان کنید. به طور کلی سگ‌ ها از جستجو کردن لذت می‌ برند به خصوص این که در زمان جستجو از حس بویایی خود استفاده کنند.

فروش سگ پامرانین سالم

می خواهید یک سگ زیبا، بامزه و در عین حال سالم داشته باشید؟

نمی توانید به پرورش دهندگان سگ اعتماد کنید و یا این که خاطره ای بد در ذهن شما در این باره ثبت شده است؟

کافیست همین حالا با مرکز فروش سگ پامرانین تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

53 65 501 0912

بازی های مورد علاقه سگ ها