سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسیدگی و آراستن سگ پامرانین

سلام به دوستداران حیوانات خانگی! باز هم با مقاله ای ( رسیدگی و آراستن سگ پامرانین ) در ایران چاوچاو دور هم جمع شده ایم تا دانش خود را درباره این سگ ها بالا ببریم.

در ضمن فراموش نکنید برای داشتن یک سگ سالم و اصیل کافیست با مرکز فروش سگ پامرانین این مجموعه تماس بگیرید!

سگ پامر دارای پوششی شکوه مند و ضخیم بوده که حالت آن ایستاده رو به خارج میباشد و شامل دولایه هستند، که لایه زیرین لطیف، زمخت با موهای کرکی شکل میباشد و قسمت لایه بالایی آن موهای بلند، راست و براقی دارد خیلی سخت قابل لمس کردن است.

موهای موجود در اطراف ناحیه گردن و سینه آن ها بلند بوده و ظاهری حاشیه مانند دارد که موجب میشود غرور در چهره آن ها بیشتر نمایان شود.

از خصوصیات ویژه دیگری که این نژاد دارد دم آن ها میباشد.

دم آن ها با موهایی صاف و زیادی پوشیده شده، انگار که به وسیله وزیدن باد به سوی ناحیه پشت سگ برگشت داده شده است.

این موضوع قابل توجه میباشد که زمان تولد، این نژاد دمشان به این شکل نخواهد بود.

امکان دارد ماه ها بگذرد تا دم به این شکل تغییر پیدا کند.

نکته ای جالب درباره رنگ سگ پامرانین

از دیگر مواردی که در مورد این سگ ها بسیار جالب است این موضوع میباشد که آن ها را میتوان در هر رنگی مشاهده کرد، مانند سیاه، سیاه با قهوه ای مایل به زرد، آبی، آبی با قهوه ای مایل به زرد، شکلاتی، شکلاتی با قهوه ای مایل به زرد، کرم، کرم سموری، نارنجی، نارنجی سموری، قرمز، قرمز سموری، سموری (موهای نوک سیاه روی پس زمینه نقره ای، طلایی، خاکستری، حنایی یا قهوه ای) راه راه (پایه ای به رنگ طلایی، قرمز، یا نارنجی با راه راه های سیاه) و سفید.

به پامرانین هایی که دارای رنگ سفید با تکه هایی از دیگر رنگ ها باشند اصطلاحا چند رنگی میگویند.

ریزش موی آن ها متوسط است.

در نرهای این نژاد ریزش موهای لایه زیرینشان سالی یک بار اتفاق می افتد. در ماده ها در زمان باروری که فصل ریزش است، بعد از زایمان و هر زمان که دچار استرس و دلهره شوند ریزش مو در لایه زیرینشان اتفاق می افتد.

فروش سگ پامرانین?

بهداشت، رسیدگی و آراستن سگ پامرانین

باید در هفته حداقل دو بار به وسیله نوعی برس سیمی یا فلزی آن ها را شانه کنید تا هم چربی طبیعی موجود در پوست پخش شده و سلامت آن ها حفظ شود و هم از ریزش موی آن ها روی مبل و لباسهایتان جلوگیری کنید.

هر زمان که بخواهید میتوانید آن ها را حمام دهید، به شکل روزانه یا ماهانه تا وقتی که از شامپو و نرم کننده های ملایم مصرف مینمایید.

در شکل استشمام بوی بد در فاصله حمام دادن ها باید مقداری پودر روی بدنشان ریخته و بگذارید مدتی بنشیند و بعد آن را شانه کنید.

از دیگر نیازهای نظافتی آن ها میتوان به بهداشت دندان و نگهداری از ناخن ها اشاره کرد.

امکان ابتلا به عارضه های مربوط به دندان در پامرانیان ها وجود دارد، پس باید در مورد این موضوع بسیار محتاط بوده و از آن ها خوب مراقبت نمایید. مناسب ترین راه برای حل کردن مشکل این میباشد که در هفته حداقل یک بار و بهتر آن که هر روز دندان های آن ها را مسواک بزنید.

باید ناخن هایشان را به طور مرتب کوتاه نمایید.

اگر که زمان کشیده شدن ناخنشان روی زمین، صدای آن را شنیدید این یعنی ناخن بسیار بلند شده و باید به طور منظم اقدام به کوتاه کردن آن نمایید.

سگ ها حساسیت زیادی روی پاهایشان دارند، باید به پنجه های آن ها رسیدگی شود.

درون دهانشان را مورد بررسی قرار دهید.

در حین نظافت کردنشان باید بدنشان را از لحاظ زخم، خارش، علائم عفونت مثل قرمزی، حساسیت به لمس یا التهاب روی پوست بررسی کنید.

گوش، بینی، دهان و چشم را مورد بررسی قرار دهید، چشم آن ها باید روشن بوده و عاری از هر گونه قرمزی یا ترشح باشد.

فروش سگ پامرانین

اگر می خواهید یک سگ سالم و زیبا داشته باشید همین حالا با کارشناسان فروش سگ پامرانین تماس بگیرید تا بعد از مشاوره و در نظر گرفتن شرایط شما، یک سگ دوست داشتنی به شما ارائه دهند.

این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه فروش سگ های نگهبان، شکاری و خانگی می تواند بهترین ها را در اختیار شما قرار دهد.

 

رسیدگی و آراستن سگ پامرانین