سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از بین بردن بوی سگ در خانه

از بین بردن بوی سگ یکی از معضلات کسانی است که سگ دارند . نگهداری از سگ‌‌ ها در خانه می‌ تواند لذت‌ داشته باشد. آن‌‌ ها عشق و دوستی به شما هدیه می دهند. اما اگر مراقبت نکنید ، وجود سگ باعث ایجاد بوی بد در خانه می‌‌ شود. برای اطلاعات بیشتر با ایران چاوچاو همراه باشید .

جهت رهایی از بوی سگ در خانه، باید وسایل خاصی که سگ تان اغلب خودش را به آن ‌ها می‌ مالد مثل فرش و مبل را در هر مدت یک بار تمیز و جابجا کنید. هم ‌چنین می‌ توانید سگ تان را حمام کنید تا کاهش بو صورت بگیرد و کمتر شود.

 

اسباب ‌بازی سگ را بشویید

اگرسگتان وسیله‌ ای دارد که مدام با آن بازی می‌‌ کند، اسباب بازی بوی آن را می‌‌ گیرد. یادتان باشد اسباب بازی‌ ها را هر چند وقت یک بار به ویژه زمانی که بو گرفتند، بشویید. اسباب بازی‌ های پارچه ‌ای را با ماشین لباس ‌شویی روی درجه‌ حساس و اسباب بازی‌ های پلاستیکی را با دست بشویید.

 

از بین بردن بوی سگ را با دامپزشک در میان بگذارید

پس از نظافت خانه و سگ، بوی بد باید به میزان چشمگیری کاهش یابد. اگر هم ‌چنان بوی بد به مشام می‌‌ رسید، مسئله را با دامپزشک مطرح کنید چون امکان دارد نشانی از مشکلات بزرگتری باشد. دامپزشک شما را جهت رهایی از این بوی بد راهنمایی خواهد کرد. عواملی مثل تنفس بد بو، عفونت‌ گوشهای سگ ، مشکلات کیسه‌ مقعدی ، تغذیه غلط و یا سوتغذیه امکان دارد دلیل بوی سگ باشند.

مطالب مرتبط :

فروش سگ پامرانین سالم
قیمت سگ چاوچاو

از عود برای از بین بردن بوی سگ استفاده کنید

ارزانترین و ساده ترین راه مخصوص محو کردن بوی سگ این روش است. چند عدد عود خریده ، آن ها روشن کرده و در خانه بگذارید تا ذرات آروماتیک و رایحه ی آن ها فضا را خوشبو کنند.

 

?

ادرار سگ

یکی دیگر از مشکلاتی که صاحبان سگ با آن روبه رو هستند، ادرار حیوان است. اگر شما هم سگ دارید، مطمئنا آن را بیرون می برید تا هم چرخی بزند و هم اینکه کار خودش را انجام دهد، با این حال امکان دارد گاهی اوقات سگ شما در خانه کمی خرابکاری کند و شما هم مجبو شوید تا آن را تمیز کنید. ادرار سگ نه تنها بو دارد، بلکه جای لکه ی آن هم می ماند.

نقاط خاصی که بوی قوی‌‌تری دارند را مشخص کنید

جهت از بین بردن بوی بد سگ، باید نقاطی که بوی بیشتری دارند را شناسایی کنید. اطراف خانه راه بروید و سعی کنید این نقاط را مشخص کنید. مبل‌‌ ها را بو کرده وتعیین کنید کدام اتاق بیشترین بو را می‌ دهد. می‌‌ توانید فهرستی از جاهایی که بیشترین بو را دارند تهیه و در یک دفترچه یادداشت کنید تا بعدا هنگام نظافت آن را فراموش نکنید.

 

نقاط خاصی را که سگ در آن‌ جا بیشتر رفت ‌و آمد می‌‌ کند را مشخص نمایید

نقاطی را که سگ زمان بیشتری را در آن ‌جا صرف می‌ کند پیدا کنید و سعی کنید بفهمید که بو از کجا می‌‌ آید. به وسایل نزدیک شوید و از حس بویایی تان استفاده کنید تا بفهمید آیا بوی قابل توجهی از اشیا به مشام می‌ رسد یا نه. قسمت‌ های خاصی از مبلمان را چک نمایید. مثل مبلی که سگ روی آن دراز می‌‌ کشد یا تختی که روی آن می‌ خوابد.

فروش سگ پامرانین ، چاوچاو و … در این مجموعه زیر نطر افراد مجرب و کار آموده صورت میگیرد . اگر قصد خرید یک سگ سالم و اصیل دارید ، همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.