سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شروع تربیت سگ

شروع تربیت سگ یه کار بسیار ساده در عین حال زمان بر هست از پارس کردن تا گاز گرفتن و چیزای جدید ،‌همشون ساده ان. با ایران چاوچاو همراه باشین تا راهنماییتون کنیم.

تو تربیت سگ ، کسی دخالت نکنه

توله سگ اوردید خونه ،عروسک که نیست. تا توله بیاد به دوری از مادرش و محیط جدید عادت کنه، واق واق می کنه ، اونم زیاد! پس صبور باشید…
اول با خونوادتون مخصوصا مامان ها شرط کنید که تو تربیتش دخالت نکنن، تربیت توله فقط و فقط کار یک نفره ، دخالت های ناشی از دلسوزی و دلرحمی مانع از تربیت صحیحش می شه.

توله سگ مثل بچه می مونه، یه موجود لوس و بامزه، شما باید در کلیه مراحل اولیه تربیت جدی و مصمم حتی گاهی اخمو باشید و دلسوزیو بزارید کنار، توله باید یاد بگیره که رییس کیه. شما باید آلفا باشید.

جلوگیری از واق واق کردن سگ تازه ورود

برای شروع تربیت سگ ، واق واق و پارس سگ نباید وسیله ای باشه که شمارو طرف خودش بکشه ، پس حداقل تا یک هفته هر چی پارس کرد (خودشم کُشت) ، بهش محلش نزارید.

فقط وقتی ساکت شد ، برید سراغش برای بازی یا هر کار دیگه.

چند روز که گذشت و توله یاد گرفت که با پارس کردن چیزی نصیبش نمیشه، پارسش بتدریج کم می شه اما تمام نمی شه! تو این مرحله ببینید چه موقع پارس می کنه، مثلا تانی هر موقع زنگ آیفون زده میشد، پارس می کرد. واسه این مرحله باید تا توله اولین پارس رو کرد، با شتاب برید سمتش، اسمشو صدا بزنید، کلمه ساکت رو بگید و بعد با آبپاش بپاشید به صورتش (مثال: تانی ، نه ، پیس(این آبپاش بود))

آبپاش وسیله ی کتک زدن نیس، یه جورایی وقتی این کارو بکنید، توله ریست میشه ?? و آبپاش رو مقصر می دونه ، نه شما.

فشار آبپاش معمولی ، (تیز نباشه که بلایی سرش بیاد) باشه، توش هم فقط اب باشه. در صورتی که بهیچ وجه روی تولتون تاثیر نداشت (خیلی کم پیش میاد) یه مقدار خیلی کم، سرکه می ریزید که هیچ مشکلی هم واسه توله پیش نمیاره.

_چند بار که آبپاش رو روی سگتون امتحان کردید (مثلا چند روز) توله حساب کار دستش میاد . از راه دور هم می تونید فقط داد بزنید : تانی ساکت. خودش می فهمه که اگه ساکت نشه ، آبپاشه بدجنس میاد سراغش.

روی آموزش نه به سگ ، خیلی دقت کنین

_وقتی سگ “نه” رو یاد بگیره ، تربیتش خیلی سبک می شه و تقریبا تمامی رفتار های بدش رو می تونید کنترل کنید. سگ باید یاد بگیره وقتی شما می گید بهش نه می گید و با آبپاش آب بهش می پاشید، از هر کاری که داره می کنه، دست برداره و به شما نگاه کنه.

_”نه” رو حتما با قاطعیت و جدیت بگید، خواهشا لحنای آرومو دخترونه رو بزارید کنار، داد نزنیدا ، فقط جدی و حتی عصبانی. قبلا هم گفتم توله باید یاد بگیره آلفا کیه.

_حالا می رسیم سر اینکه وقتی می خواید برید بیرون ، توله پارس می کنه، (ممکنه 10 ساعت پشته سر هم پارس کنه، من نمی دونم این انرژی رو از کجا میارن اینا! ) واسه رفع این مشکل، می رید بیرون، سگ شما رو می بینه ، تا اولین پارس رو کرد، درو با شتاب باز می کنید و ساکت+آبپاش رو می گید، چند روز اینو تکرار کنید، اوکی می شه.

_اگه اون مراحل بی اعتنایی به توله رو درست طی کنید، این مرحله خیلی ساده است.

فروش سگ پامرانین?

 

فروش سگ پامرانین ، چاوچاو :

این جا مرکز خرید انواع سگ های خانگی است و به فروش سگ چاوچاو ، … می پردازد . این مجموعه سگ ها را از طریق واردات از 5 کشور ، وارد کشور می کند و آماده همکاری حتی با خارج از ایران هم می باشد.

اگر نیاز به مشاوره دارید و یا سوالاتی در این زمینه میخواهید از ما بپرسید ، همین حالا با مرکز فروش سگ پامرانین ، شی واوا و … تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

شروع تربیت سگ