سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنل بیس ترپ

بهترین راه برای کنترل فرکانس های پایین استفاده از پنل بیس ترپ در کنج ها است. بیس ترپ ها با جذب فرکانس های پایین از گردش بیش از حد آن ها در اتاق جلوگیری می کند. همین طور بیس ترپ ها با از بین بردن زاویه قائمه کنج شرایط را برای تجمع فرکانس های پایین از بین می برند. بیس ترپ ها فرکانس های متوسط و بالا رو منعکس می کنند و با جذب بی رویه جلوی از بین رفتن زود هنگام آن ها را می گیرند.

در آپ دکو انواع بیس ترپ ها با سایزها و متریال های مختلف جهت استفاده در مکان های مختلف تولید می شود. فوم به کار رفته در تولید بیس ترپ ها با داشتن خلأ بهترین گزینه برای جذب فرکانس های پایین است.
برای خرید انواع عایق، فوم و پنل های عایق صدا می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده، برای خرید محصولات با ما تماس بگیرید. ارسال کلیه محصولات به سراسر کشور صورت می گیرد. مشاوره رایگان برای خرید بهترین عایق در این مجموعه صورت می گیرد.

استفاده از فوم های آکوستیک  ( نظیر فوم شانه تخم مرغی و فوم آکوستیک هرمی ) در اتاق ها یا استودیوها اگرچه موجب کاهش فرکانس های High می گردد ولی اینگونه پنل های آکوستیک تاثیری بر روی فرکانس های low  ندارند. در نتیجه برای کنترل چنین فرکانس هایی در فضای استودیو نیاز به بیس ترپ می باشد. بیس ترپ طرح دار کنج یک تجیزات اکوستیکی مناسب برای کاهش فرکانس های low در محیط و کاهش هوم می باشد.  این نوع فوم به شکلی طراحی گردیده است که به راحتی در گوشه های اتاق قابل نصب است.

موارد کاربرد بیس ترپ (Bass Traps)

سالن های عمومی ، سالن های نمایش ، اتاق تمرین ، استودیو های ضبط و پخش خانگی ، سالن های نماش و تئاتر ، ایستگاه های تلویزیونی ،  سالن کنفرانس ، اتاق دوبله و موارد مشابه دیگر از موارد کاربرد بیس ترپ ها هستند.

موضوع آکوستیک و نفص های محیطی در خصوص شنوایی و دلایل مشکلات صوتی محیط آکوستیک مساله ای نیست که بتوان بدون حضور و شنیدن در خود محیط نظری قطعی و راهگشا داد. اما وجود بیس ترپ (bass traps)  یکی از ملزومات آکوستیک ایده ال بوده و تاثیرش بیشتر از آن مقداری است که فرد هزینه می کند ؛ پس قطعا به دلایل زیادی ارزش خرید را دارد.